Our News

King Ev Aletleri’ne The One Awards Bütünleşik Pazarlama Ödülü

King Ev Aletleri, Marketing Türkiye ile AKADEMETRE’nin işbirliğiyle düzenlenen “The ONE Awards” Bütünleşik Pazarlama Ödülleri”nde Küçük Ev Aletleri kategorisinde 2016 yılında itibarını en fazla arttıran marka seçildi.

Marketing Türkiye’nin AKADEMETRE işbirliğiyle gerçekleştirdiği ve “İtibar ve Marka Değer Performans Ölçümü” araştırmasını temel alan “The ONE Awards” Bütünleşik Pazarlama Ödülleri” sahiplerini buldu. Bu yıl 43 kategori üzerinden değerlendirilen “İtibar ve Marka Değer Performans Ölçümü”nde saha araştırması tamamlanarak ilk beşe kalan markalar belirlendi. Toplam 12 ilde bin 200 kişiyle gerçekleştirilen yüz yüze görüşmeler sonucunda 38 sektörün yıl içinde itibarını en çok artıran markaları ve bu başarıya ortak olan paydaşları görkemli bir törenle ödüllerine kavuştu. Araştırmada yılın en başarılı markaları ve paydaşları yine her yıl olduğu gibi halk jürisi tarafından seçilirken bu yıl en çok ödül alan reklam, halkla ilişkiler, medya planlama ve dijital ajansları ayrıca başarı ödülü aldı.

...